Tuesday, February 1, 2011

Tempura Family Members Part 1:romi77779 Doobie



Q1.... Please introduce yourself.
Hi ,i am romi77779 Doobie -Tempura island Sim Officer
i am normal guy who love the peace,love .. and help to people when i can .

Q 1,,,貴方の自己紹介をしてください
ハーイ! 私はTempuraアイランドSIMオフィサー、romi77779 Doobieです。
私は平和と愛を愛し、出来るだけ人々のお役に立ちたいという普通の男です。




Q2.... Please describe the reason why you applied for tempura security.
When i come first Tempura i never stop coming here it was place were i feel like home. I applied to be security to help to keep peace and make others enjoy. It is great pleasure to be part of Tempura team now because its a team made with so special persons from all over the world with great hearts. Tempura need security from many reasons it is amazing beautiy that give for all people great feeling and because of that people here need to be in peace and have good time.

Q 2,,,貴方がtempuraのセキュリティに応募した理由を述べてください。
私が最初にTempuraに来たとき、アットホームなこの場所に戻ってくることを止められませんでした。私は平和を保ち、皆が楽しく過ごせることの助けになろうとセキュリティに応募しました。今ではTempuraチームの一員であることは大きな喜びです。なぜならこのチームは世界中からの、素晴らしい心を持った特別な人たちのチームだからです。Tempuraは様々な理由からセキュリティを必要としています。驚くほどの美しさが全ての人たちに大きな感動を与えており、それらの方々が平和に、素敵な時を過ごせなければいけないからです。




Q3.... What do you think the goodness of tempura is?
Tempura island is the best place in Second Life with best ambient and great music some song feed the soul and make relaxing. A lot of times Tempura is full and is hard to enter i think is no need to say reason why.
No one stay indifferent in first visit. A lot of people here stay and return for many reasons and i think they all are grateful to Kikunosuke because temupra exist.

Q3,,,tempuraの良い所は何だと思いますか?
Tempuraアイランドは、セカンドライフでの最高の場所です。最良の環境と最高の音楽、歌はソウルに糧を与えリラックスさせます。多くの場合Tempuraは一杯で入ることが難しいです。その理由は言うまでもないと思います。
最初に来たときに無関心のままでいられる人はいません。沢山の人がここに留まり、多くの理由からまた戻ってきます。そして彼らは全員が、Tempuraが存在するということでKikunosukeに感謝していると思います。




Q4.... What have learnt from tempura, or what did you get at tempura?
Here i found the family and friends who care of each other. They all today become my real life friends with who i share my time and part of my life.

Q4,,,tempuraで貴方が学んだこと、もしくは得たものは何ですか?
ここで私は、お互いを思いやる家族を、友人を見付けました。皆、今では私のリアルライフでの友人となり、私の時間と、私の生活の一部を共有しています。




Q5.... Please have your say to kikunosuke the owner.
Kiku is a great person i met here on Second Life,he is amazing artist ,great friend ,helper,pure and has a creative spirit to create beautfull things. He is very specail in so many ways i enjoy spend time with him he always have time to talk with all of us,to support and give from his heart. I thank him to give me my home were i meet my family and great friends who will stay friends forever.

Q5,,,オーナーのkikunosukeに、言いたいことを述べてください。
Kikuは、私がセカンドライフで出会った偉大な人であり、素晴らしいアーティストで、最高の友であり援助者であり、純粋で、美しいものを生み出す創造的スピリットを持っています。彼は本当に多くのことに非常に特別であり、私はいつも彼と共に過ごす時間を楽しんでいます。彼はいつも私たちみんなと話す時間をとり、彼の心からの支援を与えてくれます。私は彼に、私の家族に会えるホームと、永遠に友達でいられる最高の友達を与えてくれたことに感謝します。




A letter from chikae to romi
Frankly speaking, we were surprised when you came to ask for work in tempura, because you were from a foreign country that was rather strange for us Japanese, and we worried about the language barrier or gap in values. But you vanquished our insecurity surprisingly and pleasantly. You are kind and lighthearted, and above all, you have a brilliant mind and have cherished tempura with love. Kikunosike the owner has developed relationships with you to the level that he calls you ‘brother’. Now you are a person to consult for kikunosuke, and indispensable personnel for the SIM. I hope the friendship between you and Tempura family will continue forever. I would like to express my heartfelt gratitude for your presence.


chikaeからromiへの手紙。

あなたがtempuraで働きたいと言って来た時は、正直私たちは戸惑いました。あなたは私たち日本人から見てまったく未知の国からいらした方で、言葉の壁や価値観の違いが懸念されたからです。しかしあなたは見事に私たちの不安を覆してくれました。あなたは優しく楽天的で、何より頭脳明晰でひたむきにtempuraを愛して守ってくれました。オーナーのkikunosukeとあなたは「兄弟」と呼び合う仲にまでなりました。今ではkikunosukeの良き相談相手であり、シムにとって無くてはならない人材です。Tempuraファミリーとあなたの友情は末永く続くことでしょう。あなたの存在に心から感謝しています。



model:romi77779 Doobie,chikae ella
Photograph by kitori.yuheng(tempura, Security ,manager)